2010. augusztus 14., szombat

Az angolpólya

Végül tegnap nekiestem a varrásnak. Néhány szerencsétlen próbálkozás után úgy döntöttem, jó lesz a patent is az angolpólyára... nem kell nekem gomblyuk. Na meg rá kellett jönnöm, hogy még egyenesen sem tudok varrni... de szerintem a prücsök nem fog emiatt reklamálni :)
Szóval íme az angolpólya:

Persze mindjárt 2 darab... mert ha már csinálom, akkor nem aprózom el (mondjuk az anyagból kijönne simán még 2). Ami érdekes, hogy az elsőt kb. másfél órába telt összevarrni (pedig minden előre fércelve volt), a második pedig alig volt több, mint fél óra.
A "becsomagolt" maci pedig: Brokkoli :D Neki külön története van. Nem hosszú, csak olyan édes... most nem idevaló.

Ja, a szabásmintáért köszönet a varrohaz.hu.nak :)

3 megjegyzés:

  1. Szépek a próbálkozásaid , csak így tovább.
    Én vagyok exi a topikról, üdvözöllek a bloggolók táborában.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen.
    Próbálkozok... próbálkozok... :D

    VálaszTörlés
  3. Szervusz!
    Fpárduc vagyok a topikról! :D
    Most már tudom mi is az angol pólya!
    :D
    Brokkoli történetét is megosztod majd velünk?

    további sikeres próbálkozásokat!
    :D

    VálaszTörlés