2010. augusztus 25., szerda

Kismamanadrág


Szóval az úgy volt, hogy gondoltam egyet: megint varrok.

Persze ezt valamikor a múlt héten gondoltam ki. A gondolatot tett követte, és egy kiselejtezett nadrágot vettem magam elé. Legyen belőle kismama-nadrág :)

Nekiálltam szétbontani. Derékrész lebont... oldalvarrás szétbont... majd szépen kivágtam csípőtől V-alakban a slicc aljáig (na, ennyire nem kellett volna... de majd legközelebb!). 

Fogtam egy (szintén selejt) pólót, aminek az aljából kivágtam egy ugyanakkora darabot, mint amit a nadrágból. Azért volt fontos, hogy az aljából történjen, mert sajnos rugalmas anyagot nem tudok varrni a géppel, és így rögtön megvolt az anyag rugalmas szegése... na meg a gumiház is ;)

Így hát a varrásnak a bontás és szabás része megtörtént a múlt héten. Ma a kedves kipakolta nekem az asztalra a varrógépet... és hát be kell valljam, megvarrni negyed annyi időbe nem telt, mint az eredeti nadrágot szétszedni :)

Közelről így néz ki... még itt-ott lógnak belőle szálak... mert az utómunkákhoz mindig lusta vagyok... :)

2 megjegyzés: