2010. augusztus 11., szerda

Varrni fogok... én!

Ma végre nekiveselkedtem az angolpólyáknak. Na, nem nagyon... csak megrajzoltam. Holnap kiszabom, fércelem. Pénteken pedig párommal előszedetem a varrógépet, és egész délelőtt varrok.
Kiselejteztem ugyanis néhány göncöt... ami szűk... bő... fakó... rongyos... És a farmergatyók úgy döntöttek, hogy édes kis macikák szeretnének lenni. A mintát én rajzoltam hozzá. Persze másik alapján... de mégiscsak az enyém :)
A kiszuperált pólók pedig felcsíkozódnak (kár, hogy nem maguktól) és játéktároló kosár lesz belőlük... Fotó majd ha kész lesz ;)

Addig is mutatom:
Maradék fonalakból ilyenek is készülnek:



Ez a mi pókhasbáró pocaklakónk kis takarója lesz. Van más színből már kész (pirosassárgásbarnás, lilásrózsaszíneskékes :D), és készülő példány is (feketésfehéresbarnás)... de ezt mutatom... mert ez volt az első... és a legszebb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése