2010. november 10., szerda

Nem tétlenkedem...

csak azért, mert ínhüvelygyulladásom van :)

Igaz, így némileg lassabban gyógyul... azaz sehogy, de ez egész biztosan nem a minimális kézimunkának köszönhető.

Szóval alkottam az utóbbi időkben is, fotóztam is, csak ide írni nem sikerült.

A fényképen a majd 30éves Keljfeljancsink látható, ami inkább Keljfelmackó... volt. 25 évnyi őrizgetés után a padlásról lefelé jövet szétszakadt a zsák... és szegénykémből ez lett:

Ez az általam már erősen feljavított verzió :) Láthatóan ripityára tört a szerencsétlen.

Gondoltam kidobom... de aztán láttam, hogy mennyire nem lehet már ilyet kapni, vagy ha véletlen van, akkor is méregdrága... szóval gondoltam, kap ruhát. 

Horgolni szerettem volna... de az nem ment a sínben lévő kezemmel, így jött a polár.


Tudom... tudom, hogy ronda... de funkcionál... és mire a Prücsöknek feltűnik, hogy valami nem OK az állat körül, addigra már úgyis kinő ebből a játékból :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése