2012. február 11., szombat

Még kép nélkül...

Elnézést a blog(ok) hanyagolásáért... de új szerelmem van :)

Majdnem 14 hónaposom mellett beleszerelmesedtem a mosható pelenkába. Igaz, még csak 1 van, és azt is neten rendeltem... de fejembe vettem, hogy én bizony varrok erre a vicsokra bugyogót :D
Szóval egyenlőre ott tartok, hogy a helyi méterárusok hírből sem hallottak még soha a PUL-ról :/ de legalább a neten sem találok, vagy ha igen, közel annyiért, mint amennyibe a kész pelus kerül.
Viszont egyre szimpatikusabb a gyapjú külső (ja, igen, belsőt nem szándékozom megszenvedni, jó nekünk a tetra :)), na meg láttam, hogy polárból is készülnek külsők. Az meg van... és szerezni is könnyű :D

Szóval még kell valami jó kis szabásminta, meg némi gyakorlat... és mire eljön az idő, hogy a Muki már nem fél a varrógép hangjától, és így talán le is tudok ülni varrni, addigra talán szobatiszta is lesz már... szóval majd varrok a szekrénynek párat :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése